Учитељски факултет на мађарском наставном језику у Суботици обележио је у петак 25. новембра 2016. десет година постојања. Свечаности поводом обележавања јубилеја присуствовала је заменица покрајинског секретара за високо образовање и научноистраживачку делатност, проф. др Душица Ракић и помоћник секретара др Саболч Халаши. Тим поводом заменица покрајинског секретара поздравила је присутне и честитала им десетогодишњицу постојања.
„Учитељски факултет на мађарском језику представља веома значајну институцију за образовање младих учитеља у нашем региону. Секретаријат ће у наредној години посебно издвојити 4 милиона динара за суфинансирање програма и пројеката високошколских установа чији је оснивач Аутономна покрајина Војводина на којима се академски студијски програми изводе на језицима националних мањина“, истакла је заменица Ракић.
Учитељски факултет на мађарском наставном језику у Суботици најмлађа је високошколска институција Универзитета у Новом Саду у чијем саставу се налази од јануара 2006. године. Факултет је настао осамостаљивањем суботичког одељења Педагошког факултета у Сомбору у оквиру којег је реализована настава на мађарском језику.
Претечу образовања учитеља на мађарском језику у Суботици представља државна учитељска школа основана 1871. године из које је након Другог светског рата настала Педагошка академија, као виша школа за образовање учитеља. Након 1993. године образовање будућих учитеља реализује се искључиво у оквиру, тада новооснованог Учитељског факултета у Сомбору, данашњег Педагошког факултета, да би осамостаљивањем суботичког одељења овог факултета, настао Учитељски факултет у Суботици, као прва државна високошколска институција на мађарском наставном језику у Републици Србији.
Овај факултет има укупно 3 студијска програма, и то: два смера на Основним академским студијама (237 студената) и два смера на Мастер академским студијама (25 студената) , броји укупно 262 студената.
http://apv-visokoobrazovanje.vojvodina.gov.rs/uciteljski-fakultet-na-madjarskom-jeziku-obelezio-10-godina-postojanja/